Míchel Sánchez
Entrenador del Girona
“M’esperava un partit difícil i així ha sigut”
El Girona no va jugar el seu millor partit, però va ser capaç d’aconseguir una victòria molt important per deixar el descens a una llarga distància. Míchel Sánchez ho va valorat d’aquesta manera després del partit: “Hi ha hagut moltes coses que no m’han agradat. Li he dit a l’entrenador de l’Elx que ens havien superat. Avui no hem estat capaços de tenir un ritme de pilota ràpid. Si no arriba a ser per Gazzaniga en tres accions molt bones hauria estat diferent. L’un a zero ens ha donat molta tranquil·litat.”
En acabar el partit, l’afició estava eufòrica i els jugadors es van quedar a fer una volta agraint el suport. “Hem fet una volta saludant l’afició, com sempre. No és per celebrar la permanència. Són tres punts molt importants, però amb 38 punts no en tens prou per salvar-te”, va dir Míchel, en la seva línia crítica malgrat els triomfs.
Per si no s’entenia prou, el tècnic madrileny també va voler fer un repàs dels punts dèbils del seu equip contra l’Elx. “No hem estat relaxats, no ens hem sentit còmodes. Avui veníem amb l’obligació de guanyar l’Elx perquè veníem de fer coses boniques i ells estan en una situació complicada. A vegades regalem 45 minuts i això no ens va bé. M’esperava un partit molt complicat i així ha sigut”, va dir.
La roda de premsa va concloure amb la permanència com a protagonista. “Tot el que pugui dir són utopies perquè no puc saber què passarà aquesta jornada. Depenent dels resultats dels rivals voltarà dels 41, 42 o 43 punts. Les sensacions de la segona volta de l’equip són molt bones i el nivell és molt alt, jo em quedo amb això.”
Míchel també va explicar el canvi de Borja i com pot perjudicar l’equip i no es va mostrar preocupat amb les baixes del Taty i Bueno