Girona

Tsygankov juga 66 minuts en la derrota d’Ucraïna contra el Canadà (4-2)

L’extrem del Girona, Viktor Tsygankov, ha jugat 66 minuts en la derrota que ha patit la seva selecció contra el Canadà (4-2). La selecció ucraïnesa s’ha vist sorprès per un combinat americà que ha sortit damunt del terreny de joc amb més energia i convicció. De fet, en la mitja hora de joc, els canadencs ja guanyaven 3-0 gràcies al doblet de Jonathan David (4’ i 24’) i el gol de Promise David (31’), un obstacle massa gran per als de Rebrov, que no han trobat la manera de fer mal al rival. De fet, Buchanan ha fet el 4-0 (81’) i ja en l’últim minut reglamentari Zabarnyi ha fet el 4-1 (89’) i Zinchenko, de penal, el 4-2 definitiu que ha maquillar el resultat.

Tsygankov ha jugat d’extrem dret en el dibuix 4-1-4-1 del seu entrenador, que ha decidit substituir-lo en el 66 per Zubkov en un dels quatre canvis fets en el mateix minut per mirar de sacsejar al seu equip.

Ucraïna jugarà un segon i últim partit de la Canada Shield dimarts contra Nova Zelanda (23h).

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)