OK Lliga Plata

L’Hipoteca Girona homenatja Jaume Llaverola

Jaume Llaverola (Igualada, 1975) ha posat, avui, punt final a una etapa d’onze temporades d’èxits en el Girona CH, en què va recalar en la Nacional Catalana i amb què va viure una etapa de vuit temporades en l’OK Lliga. El club li ha fet un homenatge al final del partit i li ha regalat un quadre obra de Pau Morales. Llaverola jugarà el curs vinent al Farners amb 50 anys. En l’acte hi ha estat present el president de la federació catalana Benjamí Pons.

Malauradament, l’hoquei gironí no ha pogut celebrar la classificació per jugar la promoció d’ascens a l’OK Lliga ni de l’Hipoteca Girona, ni del B-Sensible Olot en el grup sud, tot i que el Martinelia Manlleu no va passar de l’empat a la pista del Palafrugell (2-2). El Girona ha derrotat el Reus Deportiu per 3-1 i el conjunt garrotxí ha vençut per 4-5 a la pista de l’Alcobendas, però el triple empat beneficia els osonencs. Això sí, el SHUM Frit Ravich, invicte, ha segellat l’ascens a l’elit el dia de la retirada de Jordi Adroher amb 40 anys.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció