Esquí

Núria Pau debuta amb un 31è lloc en l'eslàlom de Funäsdalen

Núria Pau va debutar en competició aquesta temporada amb la disputa de la cursa FIS de Funäsdalen. L'esquiadora de Ribes de Freser va acabar 31a en l'eslàlom de dissabte, després de fer un temps conjunt en les dues mànegues de 2:08.14 (1:06.04 i 1:02.10). L'endemà va disputar la prova de gegant, però no va poder finalitzar la segona mànega.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció