Natació

Iris Tió suma un or i una plata en els duets lliures

La barcelonina del Kallípolis obté el títol amb el seu company de club Dennis González i el subcampionat amb Lilou Lluís en la tercera jornada de l’europeu de natació artística

La tercera jornada de l’europeu de natació artística de Funchal (Madeira) ha començat aquest matí amb dues medalles més per a la selecció d’Andrea Fuentes en una matinal especialment intensa per a Iris Tió (CN Kallípolis), que ha guanyat l’or en el duet mixt lliure amb el seu company de club Dennis González i la de plata en el duet lliure, al costat de la nedadora nascuda a Perpinyà Lilou Lluís (Sincro Retiro).

Avalat per les dues medalles d’or de les últimes copes del món i amb una interpretació de pell gallina al ritme de Babe I’m gonna leave you de Led Zeppelin, Iris i Dennis han tingut una actuació sublim que els ha catapultat cap a un nou títol. Tot i que sortien amb un exercici amb la tercera nota de dificultat, els nedadors catalans han excel·lit en impressió artística (183,9000) i han guanyat l’or amb un total de 290,4242 punts, per davant de la parella italiana Lucrezia Ruggiero i Filippo Pelati (288,8300) i la britànica Isabelle Thorpe i Holly Hughes (283,0990). En la primera final de la jornada, el duet lliure format per Tió i Lluís, als compassos d’Escalate de TsarB, s’ha vist penalitzat per un base mark que els ha deixat a les portes de la victòria. Amb 248,3325 punts, només s’han vist superades per la parella italiana Enrica Piccoli i Lucrezia Ruggiero (250,6683). Han completat el podi les alemanyes Klara Bleyer i Amelie Blumenthal (237,0950).

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)