MotoGP

MOTOGP.

Motorland, un circuit propici per a Marc Márquez

Marc Márquez, el líder de mundial de MotoGP, afronta aquest cap de setmana amb 24 punts de marge sobre el seu germà Àlex i 72 respecte del vigent campió, l’italià Pecco Bagnaia, tots tres amb Ducati, el Gran Premi de l’Aragó a Alcanyís, al circuit Motorland, un dels traçats fetitxe del cerverí, on ha guanyat sis vegades des del 2013 i en el qual va vèncer l’any passat. Márquez ve d’un tercer lloc agraït a Silverstone i va treure punts als rivals directes.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció