Freixa promet un patrocinador de 60 milions
Eleccions. Es tracta d’una empresa d’actius digitals de Hong Kong que signaria un contracte per cinc temporades
Toni Freixa ha negociat amb l’empresa de Hong Kong DSDAQ, una plataforma d’actius digitals, el patrocini de la samarreta del primer equip del FC Barcelona a raó de 60 milions d’euros durant cinc temporades. La notícia, avançada per alguns mitjans, va ser confirmada ahir al matí pel candidat a la presidència del Barça, en la roda de premsa en què va fer balanç de la campanya electoral. “Aquest patrocinador no te relació amb l’inversor de 250 milions que hem trobat per al Barça Corporate. Volen associar la seva imatge al Barça i no demanen exclusivitat a la samarreta. Per tant, podem fer servir el patrocini de la màniga. Nosaltres volem aconseguir que, quan juguem a casa, la samarreta estigui lliure de publicitat”, va dir. Freixa treballa en el contracte amb aquest patrocinador des de l’estiu passat i, en cas que no guanyi, el posarà a disposició del club.
El candidat de Fidels al Barça va parlar també sobre la detenció de Josep Maria Bartomeu i els principals càrrecs executius de la seva junta. “Que passi això en plena campanya persegueix una finalitat, però al soci no se’l pot enganyar”, va concloure. Per altra banda, es va mostrar crític amb el tracte que ha tingut per part de la premsa respecte dels altres dos candidats. “Es nota tant que el soci ja ho ha percebut”, va sentenciar.
Publicat a
Notícies
Dimarts,21 maig 2024