ACB

Se'n recorda, del Madrid

Lliga Endesa. Ante Tomic passa revisió mèdica i en el seu primer dia de blaugrana critica el club blanc: “És un tipus de joc que no valora gaire els jugadors alts, només els petits”

La primera peça del puzle del joc interior del Barça Regal ja és al sac i ben lligat: Ante Tomic. El segon no és oficial però ho serà: Erazem Lorbek. Un altre que arribarà: Jawai. I un a qui li queden hores: Todorovic. No seran només aquests. Estem parlant segurament del millor joc interior d'Europa, amb el respecte al CSKA Moscou i al que pugui fer el Madrid, que encara esperarà dues setmanes més per fitxar peces del joc interior.

D'entrada ahir Ante Tomic va passar la revisió mèdica. És un fitxatge dels que fa trempera, i més després de les declaracions que va fer ahir al canal del club: “És una oportunitat per demostrar el que puc fer. Crec que el Barça Regal té un estil que fa que jo pugui jugar aquí; en el Madrid hi ha una altra cosa que no vull comentar; és un tipus de joc que no valora gaire els jugadors alts, només els petits, i tot i haver fet coses allà, no era suficient.”

La presentació esperarà

Ante Tomic va tenir un viatge llampec. Tot i que la nota de premsa del club anunciava que “una vegada passi satisfactòriament les proves mèdiques serà presentat”, sembla que la seva presentació oficial haurà d'esperar encara uns dies. El pivot croat va ser sotmès a diverses proves mèdiques a l'Hospital de Barcelona i al centre mèdic de la ciutat esportiva. El jugador va marxar després per acabar les seves vacances. Abans, però, d'agafar les maletes va sorprendre amb algunes declaracions com les que assenyalaven les seves prioritats de títols: “Vull l'ACB, per davant de l'Eurolliga.” El nou fitxatge interior del Barça Regal considera que en el club blaugrana hi estarà més a gust que en el club blanc: “L'estil del Barça s'adapta millor al meu joc.” Tomic també va afegir que encara no ha arribat al seu sostre: “Encara he de millorar coses”, i va fer broma quan va explicar que espera que el Palau no li tingui en compte el seu passat blanc.

Eriksson excel·leix

Una de les perles del bàsquet de base blaugrana en el vinculat del Barça en la LEB Plata, el suec Marcus Eriksson, va ser el protagonista ahir en la primera jornada de l'europeu sub-20 de Lituània. Eriksson va fer 30 punts amb una sèrie de 5/7 de dos, 6/10 triples i 2/4 lliures. Va ser el màxim anotador, però no va evitar la derrota sueca contra Lituània (80-71).

ANTE TOMIC

“Prefereixo guanyar l'ACB, fins i tot davant de l'Eurolliga”

Todorovic ja és del Barça Regal

X. BALLESTEROS

Marko Todorovic s'ha convertit en el nou fitxatge del Barça Regal. No és oficial, però ho serà en les pròximes hores. El pivot montenegrí va presentar l'oferta del Barça a l'ACB i el Fiatc Joventut tenia l'opció d'anar al dret de tempteig. Però no ho farà. El Barça és a un pas de tancar un acord amb el club verd-i-negre per pagar una xifra per evitar que la Penya posi entrebancs al seu fitxatge, i també com a compensació de la formació que ha tingut a Badalona. Ara el que cal saber és com acabar el salt de Todorovic al Barça. El jugador ja ha manifestat del dret i del revés que marxa de la Penya per jugar minuts en l'ACB, i en el Barça no és precisament fàcil tenir minuts. És per això que hi ha la incògnita de si acceptarà jugar en la LEB Or en l'equip vinculat. També hi podria haver la possibilitat d'anar cedit a un equip ACB perquè tingui minuts. El Guipúscoa de Sito Alonso –amic de Pascual– podria ser la seva destinació.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció