No estiraran el braç més del compte
Límit salarial. Tot i que és molt possible que la LFP augmenti el límit salarial de què pot disposar el club llagosterenc, el director esportiu té ben clar que això no és sinònim de tenir més diners per gastar de cara a la temporada que ve
En una setmana en què la majoria de clubs estan pendents de si tindran més o menys límit salarial de cara al curs que ve, el Llagostera té força clar que la quantitat d'1,9 milions que li va fixar el curs passat la LFP augmentarà un pèl gràcies a la bona classificació i a la bona gestió amb els pagaments i els pressupostos en el primer any. Aquest petit augment, però, no serà sinònim de tenir més diners per invertir. “Potser ens autoritzaran a gastar una mica més, però si no tenim més ingressos tenim molt clar que no passarem del pressupost que hem fet en aquesta última temporada”, va remarcar Alsina. En el primer any a segona A, el Llagostera podia destinar un pressupost d'1,9 milions a salaris, “però no hi vam arribar, ens vam quedar a uns 150.000 euros del límit perquè no volíem tenir problemes; la política del Llagostera ha sigut sempre no estirar més el braç que la màniga, i això és el que continuarem fent”, explica.
Salari concentrat
El fet de tenir una gran part de la plantilla amb contracte també fa que de cara al curs que ve es puguin destinar una mica més de diners a fitxar futbolistes específics. De fet, el curs passat el Llagostera va haver de renunciar a molts noms perquè no podia assolir les ofertes que feien altres clubs. El marge de maniobra econòmica que es pugui tenir també es podria centrar a millorar la situació de jugadors que el curs passat s'estrenaven amb fitxa professional.