Barça

Grifols nega negociacions, però hi ha hagut converses

Patrocini. Segons Catalunya Ràdio i Esport3, la multinacional catalana i el club estarien parlant perquè es convertís en el cognom del Camp Nou a canvi de 400 milions en 30 anys

La multinacional farmacèutica catalana Grifols va desmentir ahir amb un comunicat que estigui negociant amb el Barça per convertir-se en el cognom del nou Camp Nou. “En relació amb la notícia difosa sobre les negociacions entre Grifols i el FC Barcelona per associar el seu nom al Camp Nou, la companyia no preveu cap patrocini d’aquest tipus”, deia el comunicat de Grifols, que responia a una informació difosa per Catalunya Ràdio i Esport3. Aquesta informació deia que la multinacional catalana tenia negociacions avançades amb el club per convertir-se en el cognom del Camp Nou. Es deia que la de Grifols era la proposta que més agradava a Can Barça i que s’estava parlant d’un contracte de 400 milions d’euros per 30 anys. Després del comunicat de Grifols, des de Catalunya Ràdio s’insistia ahir que les negociacions han existit, informació que ha pogut verificar aquest diari. Aquestes negociacions, però, podrien haver quedat aturades o fins i tot trencades després que s’hagin fet públiques. No és la primera vegada que un contracte es trenca per aquest motiu.

Aquest contracte ha de servir per finançar una part dels 600 milions que ha de costar al club l’Espai Barça. Segons els números presentats per la directiva i que van ser sotmesos a referèndum entre tots els socis, el finançament de l’Espai Barça ha de sortir del cognom del Camp Nou (200 milions), recursos propis (200 milions) i un crèdit (200 milions). Des del mateix club s’explicava que hi havia converses avançades amb més d’un candidat a convertir-se en el cognom del Camp Nou i que tot indicava que es podrien guanyar més dels 200 milions d’euros previstos. De fet, les mateixes fonts indicaven que la directiva preveia convocar una assemblea extraordinària durant la primera meitat del 2018 en la qual s’hauria de sotmetre a votació l’acord aconseguit per la junta.

INTENCIÓ

La junta volia portar l’acord del cognom a l’assemblea en el 2018

El del MetLife, el millor contracte

Fa poques setmanes, abans de la presentació davant els mitjans de comunicació del balanç econòmic de la temporada passada i del pressupost de la present, fonts properes a la directiva blaugrana explicaven que hi havia converses avançades amb més d’una empresa per convertir-se en el futur cognom del Camp Nou.

Les mateixes fonts explicaven que el futur contracte podria ser el més important de la història pel que fa a patrocinis d’estadis esportius. Fins ara, el millor contracte és el del MetLife de Nova York, estadi on juguen els New York Jets i els New York Giants de futbol americà. Aquest contracte és de 400 milions de dòlars per un període de 25 anys.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)