Crida del Tsunami Democràtic pel 18-D: “El clàssic el juguem tots”
Comunicat oficial. El Tsunami Democràtic convoca a la ciutadania a “una jornada de mobilització” pel Barça-Madrid
Oficial. El moviment Tsunami Democràtic ha convocat a la ciutadania a “una jornada de mobilització” pel Barça-Madrid del proper dia 18 de desembre. Ho ha fet avui a través d’un comunicat emès a través de les seves xarxes socials i l’app mòbil.
En el comunicat es demana a tots aquells socis i aficionats amb entrada pel partit que enviïn un missatge intern de confirmació a través de la mateixa aplicació. El Tsunami Democràtic diu que “el moment polític, judicial i repressiu és excepcional” i que “s’ha d’entendre que cal seure i parlar sobre la llibertat, drets fonamentals i l’autodeterminació de Catalunya”. “Amb presos, exiliats, sense autodeterminació ni plenitud de drets fonamentals, no hi ha normalitat. El 18, el clàssic el jugarem tots”, adverteix.
Es desconeix quina serà l’acció que es portarà a terme, tot i que dies enrere ja es van descartar algunes accions com l’exhibició d’una pancarta, reivindicació habitual al Camp Nou.