Barça

Aubameyang, aturat

Mercat. La premsa anglesa, concretament The Athletic, assegura que les negociacions Barça-Aubameyang s’han frenat. El jugador havia de passar la revisió mèdica aquesta tarda, però de moment això no s’ha produït

Congelat, ara per ara, el fitxatge de Pierre-Emerick Aubameyang. La seva arribada avui al matí a Barcelona feia pensar que tancar la seva incorporació seria qüestió d’hores, però ara sembla que aquesta opció torna a allunyar-se. De bojos. Segons mitjans anglesos, el fitxatge s’hauria complicat perquè no hi hauria acord econòmic entre el club i el jugador. The Athletic parla de negociacions trencades.

La idea era que el jugador fos sotmès aquesta tarda a una revisió mèdica per avaluar l’estat dels seus recents problemes cardíacs, però per ara no s’ha fet. El jugador va tenir problemes després de superar la covid i aquesta ha estat un dels motius pels quals no està jugant la copa d’Àfrica.

Adama Traoré ja ha estat inscrit en LaLiga però les diferències econòmiques entre les exigències d’Aubamenyang i el que pot oferir el Barça compliquen el fitxatge, ja que si no marxa Dembélé, el marge de maniobra és molt petit.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)