Barça

Casadó es podria perdre el que resta de temporada

Marc Casadó podria estar més de dos mesos de baixa a causa d’una lesió al genoll que es va fer ahir en el partit entre l’Atlètic de Madrid i el Barça. El migcampista català, té afectat el lligament lateral extern del genoll, tot i que encara falta determinar si és una ruptura parcial o completa.

Casadó va rebre un cop en una disputa amb Antoine Griezmann a l’inici del partit. Tot i continuar jugant, ja que en calent el dolor era suportable, aquest matí se li han fet les proves corresponents per determinar l’abast exacte de la lesió.

Com és obvi, el jugador blaugrana no viatjarà amb la selecció espanyola per als compromisos de la setmana vinent. En el seu lloc, Luis de la Fuente ha convocat Aleix Garcia, el jugador ebrenc del Bayer Leverkusen.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció