Barça

El Barça confirma que Koundé té una lesió distal al bíceps femoral de la cuixa esquerra

L’endemà mateix d’haver demanat el canvi abans del descans de l’anada de les semifinals de la Champions League contra l’Inter i de ser rellevat per Eric Garcia, el Barça ha emès un comunicat mèdic per informar sobre l’estat físic de Jules Koundé.

Els serveis mèdics del club blaugrana han confirmat que l’heroi de la copa té una lesió distal al bíceps femoral de la cuixa esquerra, que arriba després de l’exigent final del passat dissabte a La Cartuja contra el Madrid, amb pròrroga inclosa.

Fins ara, el lateral francès ha jugat tots els partits oficials de la temporada 2024/25 -un total de 53, dels quals 50 com a titular- a excepció de la jornada 33 de lliga disputada a Montjuïc contra el Mallorca fa poc més d’una setmana, en què Flick li va donar descans i es va quedar a la banqueta. Ara, en canvi, ha pres mal en el tram decisiu del curs i no estarà disponible, com a mínim, per al duel de dissabte a Valladolid i, amb total probabilitat, també es perdrà la tornada al Giuseppe Meazza.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció