FCBQ

Mal final en un bon partit

Copa Catalunya. La Bisbal competeix molt bé contra l'Artés, un dels forts de la categoria, però no té prou consistència en els darrers minuts

BISBAL 78 ARTÉS 89

SOL GIRONÈS BISBAL BÀSQUET:Castillo (9), Mitjà (3), Nieto (20), Castelló (9) i Oliva (6) –cinc–; Macau, Vilà (10), Ramírez, Soler (8), Poch (12) i Jacomet (1). 9 triples (3 Vilà i Castelló i 1 Castillo, Mitjà i Nieto), 15/19 tirs lliures, 28 faltes (cap eliminat).CB ARTÉS:Sensat (16), Carrión (10), Pujolreu (13), Portella (16) i Carceller (12) –cinc–; Ortiz (2), Burgès (8), Jordà (4) i Illa (8). 8 triples (5 Sensat, 2 Illa i 1 Jordà), 31/37 tirs lliures, 24 faltes (cap eliminat).PARCIALS:22-22, 18-24 (40-46); 20-15 (60-61) i 18-28 (78-89).

Partit molt ben competit per la Bisbal (3-6) i decidit en els últims cinc minuts en gran mesura per la qualitat individual dels jugadors de l'Artés (7-2).

En la primera meitat, el ritme va venir marcat pel característic joc ofensiu dels visitants, una proposta que la Bisbal va saber contrarestar, per bé que en l'intent va perdre moltes pilotes. Tornant dels vestidors, l'Artés va portar els bisbalencs a una situació crítica avançant-se per 43-58, però la rèplica dels homes de Joan Ferrer va ser instantània, amb un parcial de 10-0 producte de les defenses alternatives i les bones accions col·lectives. I ja en el darrer període, amb el marcador igualat fins a 5 minuts abans de la fi, dues accions de Portella i un triple després de rebot ofensiu van donar 6 punts d'avantatge a un Artés que, molt segur des del tir lliure (10/10 final), no ho va desaprofitar.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció