Més futbol

ASCENS A 1a REGIONAL

El Base Roses-Sant Gregori, primer assalt

El Riudellots debutarà contra el perdedor del primer partit de la lligueta

Després de la Jonquera, el Quart i el Besalú, que es van assegurar l'ascens a primera regional com a campions dels seus grups de segona, només queda pendent determinar quin quart equip els acompanyarà. Sortirà d'entre els tres subcampions, que jugaran una fase d'ascens de només tres partits que s'enceta diumenge. El primer enfrontament, segons el sorteig que es va fer ahir a la delegació de la federació catalana, serà entre el Base Roses (grup 15) i el Sant Gregori (grup 17), a l'Alt Empordà. El partit es jugarà diumenge a les 6 de la tarda.

El Riudellots, subcampió del grup 16, entrarà en competició la setmana que ve i s'enfrontarà amb el perdedor del primer partit (a Sant Gregori si és aquest el perdedor, i a Riudellots si perd el Base Roses). Tant el Riudellots com el Sant Gregori tenen previst jugar a casa en dissabte. Després de cada partit, i independentment del resultat que hi hagi, hi ha programada una tanda de penals, per desfer possibles empats en la fase d'ascens. El 26 de juny hi haurà el desenllaç.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció