3a divisió FEF

Aleix Caball i Biel Font fan el salt al primer equip del Peralada

El Peralada, que demà comença els entrenaments de pretemporada, ha confirmat dues peces més per a l’equip que dirigirà Hèctor Simón. Són els joves Aleix Caball i Biel Font, que s’incorporaran al primer equip. Caball, que la temporada passada tenia fitxa del filial, i Font, que encara era juvenil, ja van debutar la temporada passada a tercera divisió amb el conjunt xampanyer.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció