1a divisió

La derrota de Las Palmas acosta l’Espanyol i el Girona a la permanència

A poc a poc la lluita per la permanència es comença a aclarir i els dos equips catalans implicats en surten beneficiats. Així ha passat avui amb la derrota de Las Palmas, el divuitè classificat, a casa contra el Rayo Vallecano, que deixa els canaris amb 32 punts, a set de l’Espanyol i a sis del Girona quan només li queden nou punts per disputar. De fet, aquest resultat fa que l’Espanyol depengui de si mateix per assolir la permanència aquest diumenge, ja que amb una victòria a casa contra el Leganés, dinovè classificat amb 31 punts, enfilaria els blanc-i-blaus fins als 42 punts, que donarien la permanència matemàrica. Diferent és el cas del Girona, que demà rep la visita del Vila-real, i és que encara que els blanc-i-vermells guanyessin i el Leganés no superés l’Espanyol, en cap cas la permanència podria ser matemàtica aquesta jornada, ja que com a molt es distanciaria a nou punts del canaris, amb qui tenen la diferència de gols particular igualada. Sigui com sigui, la salvació és més a prop.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció