2a divisió FEF

L’Olot no pot retenir Carlos Gilbert

L’Olot ha anunciat que l’atacant Carlos Gilbert no continuarà defensant els colors vermells després de només sis mesos a les files de l’equip garrotxí. El barceloní, que va començar la temporada a l’Europa (18 partits i 1.006 minuts amb dos gols fets), va fitxar per l’Olot per disputar la segona part de la temporada (15 partits, 12 com a titular, 1.018 minuts i també 2 dianes).

El rendiment de Gilbert, amb gols, assistències, treball i sacrifici, ha agradat molt a la direcció esportiva i el cos tècnic olotí però les pretensions i objectius del futbolista han fet impossible arribar a un acord de renovació per continuar lligats una campanya més. Amb només 26 anys, Gilbert ja ha passat per l’Espanyol, club on es va formar, l’Horta, el Cornellà, el Mallorca B, el Peña Deportiva, l’Almeria B, el Manresa i el passat curs per l’Europa i l’Olot.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció