Toni Gabarre ja dona punts
Victòria. El Llagostera supera per la mínima el Cornellà (0-1) en un partit avorrit i gairebé sense ocasions en què un gol del davanter aragonès en el minut 50 dicta sentència
CORNELLÀ 0 LLAGOSTERA 1
CORNELLÀ:Craviotto; Montoro, Maureta, Borja, Valentín (Jaume Batista, 83’); Cortés, Fall, Marc Caballé (Ricard, 69’), Pep Caballé; Sascha (Aks, 69’) i Enric.LLAGOSTERA:Marcos; Javi Chica, Lucas Viale, Ayala, Raúl Fuster; Marc Carbó; Chele, Leo (Pol Gómez, 80’), Pitu (Maymi, 91’), Moha; i Gabarre (Manu Gavilán, 82’).GOLS:0-1 (50’) Gabarre.ÀRBITRE:Escriche Guzmán.T.G.:als locals Valentín, Aks, Jaume Batista i Craviotto; i als visitants Pitu, Leo, Javi Chica i Raúl Fuster.PÚBLIC:Uns 150 espectadors.El Llagostera es va refer de l’ensopegada en l’estrena amb una victòria treballada en l’exigent visita a Cornellà. Els d’Óscar Álvarez, conscients que en un escenari similar al municipal havia de prevaldre el rigor, van fer un partit pragmàtic i es van imposar transformant l’única ocasió clara que van tenir: un cop de cap incontestable de Toni Gabarre (50’). Després, amb ofici, el conjunt blaugrana en va tenir prou. Va frenar les ambicions de l’equip de casa i es va assegurar tres punts que aniran molt bé per agafar confiança.
El Cornellà i el Llagostera haurien de premiar d’alguna manera els poquíssims seguidors que ahir es van apropar al municipal i van veure la primera part. Tots els condicionats, sobretot les particularitats d’un camp massa petit per poder proposar alguna cosa, van fer que en el primer temps no hi hagués ocasions clares de gol. La pilota, com és habitual a Cornellà, es va moure més per l’aire que per terra. Joc directe, estratègia, rebots i serveis de banda. Amb aquests elements va transitar un primer temps en què es van sentir més badalls que no pas crits d’ànim. En els primers vint minuts, almenys van haver d’intervenir els porters, perquè després no va passar res de res. Sascha i Enric, amb el seu domini del joc aeri, van ser els únics que ho van intentar per part dels de casa. El Llagostera, per la seva banda, ho va provar amb dos xuts llunyans de Chele i Javi Chica que van acabar en no res.
Si en el primer temps no hi va haver cap ocasió realment perillosa, tot just començar la segona part hi va haver un gol. Toni Gabarre, que ahir debutava amb la samarreta blaugrana, va sorprendre Carlos Craviotto amb una rematada de cap inapel·lable. Javi Chica, des del carril dret, el va assistir de manera impecable. Quedaven quaranta minuts per disputar-se i el partit va seguir el guió més lògic. El Llagostera es va replegar molt bé i va tapar tots els forats davant un Cornellà diluït i precipitat, que no en va tenir prou amb els arguments de Sascha i Enric a la punta de llança per mirar de fer canviar el 0-1 en el marcador. En el darrer tram del partit, va regnar l’anarquia i, sense cap dominador clar ni ordre, el duel va morir sense que es veiessin ocasions clares ni tampoc gols.
ELS VESTIDORS
Far Law Sports, patrocinador principal
El Llagostera va anunciar ahir al matí que l’agència d’acompanyament esportiu Far Law Sports serà el patrocinador principal de la samarreta blaugrana. Després d’un curs sense cap element publicitari a la part davantera, el club gironí ha arribat a un acord amb una empresa de nova creació que té com a finalitat assessorar els esportistes durant i després de la seva trajectòria. L’advocat David Peña i esportistes com Roger Esteller, Oliver Fuentes i Audie Norris en són els caps visibles.