Arimany ja està integrat al grup
Com un més. El davanter, a qui només li falta firmar el contracte com a nou jugador del Llagostera, va fer carrera contínua abans del partit i hauria de poder debutar la pròxima jornada al camp del Formentera (diumenge a les 12 h)
Sergi Arimany ja és un més del Llagostera. El davanter està en espera de rubricar la seva firma en el contracte, però ja està totalment integrat en la dinàmica de grup i ahir se’l va poder veure fent carrera contínua pel municipal abans que comencés el partit contra el Vila-real B. Un cop hagi firmat com a nou jugador del Llagostera s’espera que Arimany pugui debutar la pròxima jornada al camp del Formentera (diumenge a les dotze del migdia).
Després de la incorporació del punta, la direcció esportiva del Llagostera continua atenta al mercat de fitxatges d’hivern per si surt una oportunitat d’última hora que enfortís encara més la zona ofensiva.
Cal recordar que aquesta mateixa setmana va marxar del club llagosterenc el davanter Manu Gavilán, que ha firmat pel Guijuelo.