El Cent Patins de Rubí supera el Panteras de Valladolid i és campió de lliga
L’equip femení d’hoquei línia del HCR Cent Patins s’ha coronat aquest diumenge campió de la Lliga Élite Iberdrola 2024/25 després de superar el CPLV Panteras de Valladolid en el tercer i definitiu partit de la final. El triomf, per 4-1 al Poliesportiu Francesc Calvó de Rubí, ha culminat una remuntada espectacular de les vallesanes.
La sèrie final, al millor de tres partits, s’havia posat coll amunt per a les jugadores de Rubí després de caure en el primer matx disputat a Valladolid (2-0, el dissabte 3 de maig). Tot i això, no van abaixar els braços i dissabte passat van igualar l’eliminatòria amb una contundent victòria per 7-3 a casa. Avui, amb el suport de l’afició i un joc sòlid i efectiu, han sentenciat la final i han aixecat el títol de campiones.
El president del Comitè Nacional d’Hoquei Línia, Óscar Romay, ha estat l’encarregat de fer l’entrega del trofeu a les campiones, que tornen a situar el Cent Patins entre l’elit de l’hoquei línia femení estatal.
Amb aquest nou títol, el Cent Patins referma la seva hegemonia a la lliga i tanca la temporada amb una gran demostració de caràcter i qualitat.