Tennis

Urpí, tècnic de Svitolina

Tennis. El vendrellenc, exentrenador d'Arantxa, Conchita o Pennetta, estava a l'equip francès de copa Federació i ara dirigirà la russa (14a)

El tècnic i exjugador professional vendrellenc Gabriel Urpí ha tancat una etapa amb l'equip de copa Federació francès al costat de la fins fa poc capitana Amélie Mauresmo, que va plegar arran de la derrota en la final de la competició, i dirigirà la prometedora tennista russa de 22 anys Elina Svitolina. Urpí havia estat abans entrenador d'Arantxa Sánchez Vicario, Conchita Martínez i també de la italiana Flavia Pennetta, entre altres. Svitolina és la catorzena del rànquing mundial WTA i ha guanyat quatre títols en la seva carrera.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció