Waterpolo

Ester i Bijak, l’europeu a les seves mans

Els cracs. La portera catalana i el croat van ser elegits els millors jugadors del 2017

En la imatge, Barcelona apareix als seus peus, però el futur de les seleccions espanyola i croata en l’europeu passa en bona part per les mans de Laura Ester i Marco Bijac, la portera catalana i el de Dubrovnik, que van ser elegits els millors jugadors del 2017, segons la LEN. Al matí van posar per a aquesta foto prèvia al començament del torneig. Ester ja va debutar a la tarda, i Bijac ho farà a demà en el partit contra Holanda.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció