Tennis

Robredo, semifinalista a Umag.

L'olotí Tommy Robredo (2) va superar ahir amb facilitat l'asturià Pablo Carreño (41è de l'ATP) per 6-1 i 6-4 en una hora i 18 minuts en els quarts de final del torneig de tennis d'Umag (Croàcia). El vigent campió jugarà avui la semifinal contra el croat Marin Cilic (3), que ahir va derrotar el txec Lukas Rosol per 6-0 i 6-2. En el torneig de Gastad (Suïssa), el barceloní Marcel Granollers (2) va sucumbir contra el seu amic Pablo Andújar per 7-5 i 6-3 en els quarts de final. Andújar jugarà la segona semifinal contra Fernando Verdasco. La primera la disputaran Juan Mónaco i Robin Haase.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció