Més motor

Resistència d’alta volada

Motor. Després de les European Le Mans Series, el Circuit de Barcelona-Catalunya és la seu avui i demà del pròleg del WEC, amb els Toyota híbrids i Miquel Molina com a grans al·licients

El Circuit de Barcelona-Catalunya no s’atura. Després de celebrar el cap de setmana passat les 4 Hores de Barcelona, puntuables per a les European Le Mans Series, el traçat vallesà és la seu avui i demà del pròleg del mundial de resistència (WEC), que visita Montmeló per primer cop en la seva història. Els grans al·licients de les proves són, d’una banda, l’estrena de l’última evolució del Toyota TS050 híbrid i, de l’altra, el concurs de Miquel Molina, al volant d’un dels dos Ferrari oficials de la categoria GTE Pro.

L’oportunitat de veure en acció l’espectacular prototip LMP-1 japonès, de 1.000 CV, és única, ja que un canvi de reglament el jubilarà després del curs 2019/2020. A Montmeló n’hi ha dos, per a sis pilots: Conway, Kobayashi, López, Buemi, Nakajima i Hartley, que debuta com a substitut d’Alonso. Pel que fa a Molina, el de Lloret de Mar no fa el WEC sencer, però és un pilot fix de Ferrari en GT per a les 24 Hores de Le Mans, la prova reina del campionat.

L’horari és de 10 a 14 h, i de 17 a 21 h, amb el carrer de boxs obert al públic durant l’aturada. L’accés és gratuït, i per 10 euros es pot comprar una entrada de pàdoc.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)