Programació La Sexta

Dissabte, 1 juny de 2019
06.00
Minutos musicales
Música en directe interpretada per artistes de primer nivell. Un espai pensat i dissenyat per als amants de la música.
Altres
Durada: 10'
06.10
Bestial
Programa que descobreix tots els secrets del món animal.
Documentals
Durada: 80'
07.30
Zapeando
Programa que esmicola amb humor i desimboltura els millors moments de les cadenes nacionals i internacionals.
Altres
Durada: 90'
09.00
Crea lectura
Ángela Becerra parla d'Algún día, hoy, una bellíssima novel·la guanyadora del Premi Fernando Lara. Lucía Marín i Adriana Moragues, per la seva banda, revelen les seves lectures del moment, i Nativel Preciado presenta El nobel y la corista, la novel·la on recrea l'alegre Espanya que va visitar Einstein als anys 20. El programa descobreix, per acabar, Si esto es una mujer, de Lorenzo Silva i Noemí Trujillo, el primer cas de la inspectora d'homicidis Manuela Mauri.
Altres
Durada: 15'
09.15
Viajeras con B
L'espai descobreix el costat més modern i cultural d'una ciutat plena de llum: Lisboa. En l'itinerari d'avui, Nadia Benyahya acompanya la cantant Ruth Lorenzo a recórrer els típics barris de Lisboa en tuk tuk, a més de pujar al famós tramvia groc per veure la zona de la catedral i la zona del voltant.
Altres
Durada: 45'
10.00
Equipo de investigación
Programa de recerca en què, a través de reportatges monogràfics, es tracten temes d'actualitat amb un perfil exhaustiu.
Altres
Durada: 240'
14.00
La Sexta noticias 1ª edición
Espai dedicat a la informació d'actualitat.
Informatius
Durada: 60'
15.00
La Sexta deportes
Espai dedicat a la informació d'actualitat esportiva.
Esports
Durada: 15'
15.15
La Sexta meteo
Espai dedicat a la informació meteorològica.
Altres
Durada: 20'
15.35
Pel·lícula: Little Nicky
Little Nicky és el fill de Satanàs, que va heretar el seu lloc de Llucifer. Ara Satan vol retirar-se, però sembla que cap dels seus fills és prou dolent per ocupar el lloc.
Pel·lícules
Durada: 100'
17.15
Pel·lícula: Tornado magnético
Un grup d'astrònoms descobreix un perillós i destructiu fenomen de tornados magnètics procedents del planeta Mercuri. El que no saben és que aviat arribaran fins a la Terra, si no aconsegueixen aturar-los a temps.
Pel·lícules
Durada: 100'
18.55
Pel·lícula: Apocalipsis en Los Ángeles
Durant més de 5.000 milions d'anys, el nucli terrestre ha estat actuant com un reactor nuclear. Ara, segons els experts, s'ha sobreescalfat i està a punt de fondre's i els terratrèmols no paren de succeir-se, sobretot a la ciutat de Los Angeles.
Pel·lícules
Durada: 65'
20.00
La Sexta noticias 1ª edición
Espai dedicat a la informació d'actualitat.
Informatius
Durada: 45'
20.45
La Sexta meteo
Espai dedicat a la informació meteorològica.
Altres
Durada: 15'
21.00
La Sexta deportes
Espai dedicat a la informació d'actualitat esportiva.
Esports
Durada: 30'
21.30
La Sexta Noche
Iñaki López i Andrea Ropero reben al plató Mercedes Milá. Més tard, l'equip del programa es desplaça fins a Còrdova per entrevistar-hi Julio Anguita. El que va ser coordinador federal d'Esquerra Unida analitza els resultats electorals dels últims mesos i el mapa de la convulsa situació política que viu Espanya. I una taula d'experts mira de resoldre les incomptables incògnites que han deixat els resultats electorals del 28-A i el 26-M. El rei Joan Carles I es retira de la vida pública, però conservarà la inviolabilitat i el sou. El programa pregunta a periodistes especialitzats i propers a la Casa Reial els perquès i les polèmiques d'aquesta jubilació del rei emèrit.
Altres
Durada: 300'
02.30
Minutos musicales
Música en directe interpretada per artistes de primer nivell. Un espai pensat i dissenyat per als amants de la música.
Altres
Durada: 210'