HANDBOL
1a ESTATAL
Àlex Llorens, nova incorporació de l'Institut Balmes
L'Institut Balmes UE Sarrià ha sumat un nou fitxatge a la plantilla que dirigirà Toti Congost, Àlex Llorens, un central que aquesta darrera temporada va participar en l'ascens a la lliga Asobal del Guadalajara.
El jugador barceloní hauria de ser un dels pilars fonamentals de la plantilla 2010-2011, que s'ha renovat a fons respecte a la temporada passada.
El primer fitxatge va ser Sergi Catarain, el porter del Barça, i l'han seguit Alejandro Valdivieso, Khaled Chentout i Jota Estévez, a banda de la recuperació dels germans Sanz i d'Àxel Picón. La plantilla sembla ara mateix tancada, tot i que ningú no pot assegurar que no arribi algun reforç més.
La presentació, amb el Barça B
El partit de presentació de l'Institut Balmes UE Sarrià es disputarà el dia 10 de setembre amb un rival d'excepció, el flamant Barça B, que, després de molts anys renunciant a l'ascens, jugarà aquesta temporada en la divisió d'honor B, la segona divisió de l'handbol estatal. L'equip de Toti Congost començarà la temporada el 16 d'agost, dia en què els jugadors es reuniran per fer la primera sessió al pavelló de Sarrià. El cap de setmana del 28 i el 29 es farà una concentració al santuari del Collell. Serà precisament el dia 29 quan es desplaçaran fins a Torroella de Montgrí, on jugaran un altre amistós de preparació.