3a divisió FEF

3a DIVISIÓ

CORNELLÀ

Jordi Roger, substitut de Pérez Cabedo al Cornellà

El tècnic del juvenil fa el salt al primer equip i signa per dos anys

El club ha ofert a l'encara entrenador la secretaria tècnica

Quique Pérez Cabedo no dirigirà el Cornellà la propera temporada. El seu substitut serà Jordi Roger, l'actual entrenador del juvenil del club verd. Jordi Roger, que signa per a dues temporades, farà el salt al primer equip de l'entitat després de tres anys dirigint el juvenil, amb el qual va aconseguir classificar-se per a la copa del Rei per primer cop en la història fa un parell de temporades (va arribar als quarts de final fins que va topar amb el Madrid). En divisió d'honor, el primer any va classificar l'equip en quart lloc, fa dos en tercer i aquest últim any ha quedat cinquè.

Fi d'un cicle.

«En el món del futbol hi ha uns cicles i el meu s'ha acabat. Prefereixo marxar abans que es cansin de mi.» Així explicava Quique Pérez Cabedo la decisió d'abandonar la banqueta del Cornellà, entitat en què ha treballat en tres etapes. La primera va ser entre el 1984 i el 1987, en què va assolir l'ascens a primera catalana i dues grans temporades en què va estar a un pas d'arribar a tercera divisió. El curs 2002/03 va tornar a la Via Fèrria, aquest cop per fer-se càrrec del juvenil, tot i que poc després va rebre una oferta del Tàrrega, que va acceptar, tal com havia pactat amb el club. El seu retorn a la banqueta dels verds es va produir el mes de gener de 2009, amb el club molt mal classificat, aquest cop ja a tercera divisió. El va salvar i en les dues temporades següents ha lluitat fins al darrer moment per ser en la fase d'ascens a segona B.

Ara la incògnita és veure que farà la propera temporada. Damunt la taula té una oferta del Cornellà per fer-se càrrec de la secretaria tècnica, una opció que encara no ha descartat. «A mi m'agraden les banquetes, el dia a dia del tècnic, i esperaré a veure si puc dirigir algun equip. Si no em convenç res, continuaré al Cornellà, i segur que seré molt feliç ajudant el club en tot el que pugui.» «El Cornellà és, juntament amb el Tàrrega, l'equip amb què em sento més identificat. És un com una segona casa», afegeix.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)