Gerard Darnés, punt final
Una de les peces cabdals en el procés d'expansió social del Girona FC es va descavalcar ahir del projecte. Només set mesos després d'haver-s'hi integrat, Gerard Darnés va anunciar la seva desvinculació del club amb la satisfacció d'haver satisfet les expectatives: «Hem multiplicat l'impacte mediàtic del Girona a segona A, hem rebentat Montilivi d'aficionats, hem engegat un munt d'iniciatives i hem posat les bases perquè aquest projecte sigui cada vegada més sòlid», va afirmar el saltenc, que no es va estar d'agrair l'esforç econòmic que ha protagonitzat el propietari del club, Josep Delgado: «El seu suport estat vital per crear l'entorn professional i l'estructura adient.»
Malgrat el bon to utilitzat per Darnés en el seu adéu i l'agraïment per part del Girona per la feina feta pel ja exdirector de màrqueting, no hi ha dubte que ha estat un adéu del tot inesperat. Aquesta desvinculació ha arribat poques setmanes després de la destitució de l'anterior director general, Ricard Carbonell, i s'emmarca també en el procés de descompressió que ha engegat el club després d'haver apostat clarament la temporada passada per expandir les àrees comercial –la intenció és externalitzar-la– i de màrqueting en detriment de l'esportiva, que enguany recuperarà més protagonisme. Tot i això, l'exigència de Josep Delgado és que el club sigui autosuficient a partir del curs 2011/12 després que de la brutal inversió econòmica del propietari, que va servir per eixugar el deute de l'etapa Gusó, mantenir la plantilla rigorosament al dia de cobrament i cobrir l'ampliació de capital.
El director de màrqueting deixa el Girona set mesos després d'haver-se vinculat al club