Handbol

Serveto patrocinarà els equips professionals

FC Barcelona. El club tanca un acord amb l'empresa catalana però continua buscant més suports comercials per rebaixar el dèficit de les seccions

El FC Barcelona i la companyia catalana Serveto han arribat a un acord de patrocini mitjançat el qual aquesta empresa logística es converteix en patrocinadora oficial –partner, segons el comunicat del club–de les seccions professionals del club. El contracte té una durada d'una temporada amb opció a una altra. Serveto serà la primera col·laboradora amb presència en els equips de bàsquet, handbol, futbol sala i hoquei sobre patins. En el marc d'aquest acord, el club començarà a incorporar la nova marca a les mànigues de la samarreta oficial dels equips professionals les pròximes jornades, així com en diversos espais publicitaris del Palau Blaugrana. També està previst que Serveto i el club facin públics en els pròxims dies els detalls de l'acord. Es desconeix quant pagarà Serveto per posar la seva marca en els diferents equips.

Aposta per l'esport

Serveto és una empresa logística especialitzada en transports terrestres, marítims i aeris i de distribució de mercaderies catalanes estatals i internacionals.

La companyia va ser fundada l'any 1955 a Camarasa (Lleida). Actualment té seus centrals a Lleida, Barcelona i París. Amb l'acord l'empresa pretén reforçar la seva marca sobretot en l'àmbit europeu, on opera majoritàriament.

El FC Barcelona buscava des de finals de la temporada passada un gran patrocinador per a les quatre seccions professionals, després que els anteriors (un per secció) no renovessin els contractes. L'objectiu era posar la mateixa marca a totes les samarretes i rebaixar, d'aquesta manera, el gran dèficit econòmic que suposa el manteniment d'aquests equips. L'arribada de Serveto no culmina, doncs, les expectatives del club, que continuarà buscant alguna marca que vulgui apostar per un patrocini global més ampli de totes les seccions professionals.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció