Territorial

El Lloret i el Girona B inicien la temporada

1a catalana. Els lloretencs reben la visita de l'Atlètic Horta (a les 5) i el filial blanc-i-vermell la de l'Avià (a les 6) al municipal de Salt

El Lloret i el Girona B obren foc aquesta tarda en la primera catalana. Els dos representants gironins disputen els dos partits avançats a la jornada de dissabte com a locals. Mentre que el Lloret rep la visita de l'Atlètic Horta (a les 17 h), el Girona B rebrà la l'Avià (18 h).

El Lloret, dirigit per Edu Urdiales, té com a principal objectiu la permanència. Després de confiar en quasi tot el bloc que la temporada passada va certificar l'objectiu, intentaran començar la lliga sumant tres punts contra un dels favorits a ser a la part alta de la taula. L'Atlètic Horta ja va ser un dels equips forts l'any passat i no posarà les coses fàcils als selvatans, que saben que davant la seva afició han de posar els fonaments de la salvació. Urdiales no podrà disposar ni de Cimbrón ni d'Ordóñez, lesionats.

El Girona B, que s'estrenarà a la seva nova llar, el municipal de Salt, té com a objectiu sumar tres punts que li permetin agafar arrencada d'inici i intentar situar-se a prop de les posicions capdavanteres de la classificació.

El tècnic del conjunt filial del Girona, Pep Triadú, podrà disposar dels jugadors que s'entrenen amb el primer equip, com ara Vivancos, Marcel, Bigas, Andrés, Escribano o Zamorano.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció