L'Olot, al ralentí
2a divisió B. Els garrotxins, que encara no han aconseguit guanyar al municipal, van empatar contra l'Huracán i continuen sense encadenar dues victòries per enllaçar amb la part mitjana alta
L'Olot va empatar a zero davant l'Huracán València en l'última jornada de lliga. El conjunt que dirigeix Arnau Sala no va arrodonir una actuació brillant i en diverses fases del partit es va encomanar al joc brusc i imprecís del rival. El punt sumat contra el conjunt valencià, que està cridat a ocupar les posició altes de la taula, impedeix als garrotxins trencar amb la part baixa i enllaçar amb una zona més tranquil·la i ambiciosa. Tot i que encara no han guanyat davant la seva afició –van perdre en el primer partit contra l'Espanyol B (0-1) i van empatar contra el Mallorca B (1-1) i l'Huracán (0-0)–, la plantilla garrotxina manté la serenor i es mostra convençuda que amb la solidesa defensiva mostrada en els últims partits només cal que la punteria s'afini bé per continuar sumant de tres en tres: “És positiu deixar la porteria a zero perquè ens assegurem sumar, però quan entri la pilota tot anirà encara millor i pujarem més amunt”, comentava després de la conclusió del partit el porter titular de l'Olot, Wilfred, que només té bones paraules per als seus companys: “A l'equip el veig molt bé perquè genera ocasions de gol des de la primera jornada. Treballem bé durant la setmana però el rival també juga”, explicava el porter andalús.
Wilfred va arribar l'estiu passat al conjunt garrotxí procedent del Guijuelo.El començament de lliga al ralentí del seu nou club no rebaixa la felicitat d'un dels homes fixos d'Arnau Sala en els onzes inicials de les primeres sis jornades: “Personalment, em trobo bé. La pretemporada ha estat bona i hem treballat molt. Estic content de ser aquí, però ara el que volem és guanyar partits perquè la gent estigui contenta amb nosaltres”, sentenciava un dels porters més contrastats de la categoria amb tres zamores en les últimes quatre campanyes –amb el Mirandés, el Llagostera i el Guijuelo–, una assegurança sota els pals.
LES REACCIONS
Argi, cap al lateral dret
Una de les incògnites de la prèvia contra l'Huracán va ser quin dels jugadors supliria la baixa per lesió d'Albert Canal, que dimecres es va trencar el lligament lateral intern del genoll. Arnau Sala va escollir Argi, habitualment central en el seu exequip, el Figueres, però que des de la pretemporada s'està reconvertint al lateral dret: “És una posició en què no estic acostumat a jugar però sembla que és on tindré més oportunitats. Treballo per adaptar-m'hi a poc a poc i ajudar l'equip en el que faci falta”, deia Argi, que tot just va jugar el primer partit complet a segona B.