Espanyol

Repartint somriures

Nadal. Tècnic i jugadors van fer ahir la tradicional visita als hospitals de la Vall d'Hebron i de Can Ruti

La plantilla blanc-i-blava va complir ahir amb una de les seves tradicionals visites nadalenques als hospitals Vall d'Hebron i Germans Trias i Pujol (Can Ruti). El ídols blanc-i-blaus van repartir somriures i felicitat als nens que aquests dies estan passant les vacances de Nadal als centres hospitalaris. El tècnic i els jugadors van exercir de Reis Mags i van repartir un gran nombre de joguines entre els nens, a més d'interessar-se per la seva situació i desitjar-los una ràpida recuperació. Els més petits van poder conversar amb els seus ídols, fotografiar-s'hi i viure una experiència única que recordaran tota la vida. Un autèntic regal de Reis abans d'hora.

Com és habitual, els jugadors es van dividir en dos grups. La majoria es van desplaçar a l'hospital Vall d'Hebron, on també va acudir el president, Joan Collet, i un altre grup més reduït, encapçalat pel capità Sergio García es va dirigir a Can Ruti, on es van trobar amb la consellera Montserrat Tordera, les jugadores del femení Sara Nassim i Carla Cotado, i representants de la Federació Catalana de Penyes de l'Espanyol (FCPE) i de la fundació.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció