Diop, un mes de baixa
Infermeria. El mig, que es va lesionar a Riazor, té afectats el turmell i el genoll de la cama esquerra, un fet que l'obligarà a estar entre tres i quatre setmanes allunyat dels terrenys de joc
La ressonància efectuada a Diop va confirmar que el jugador té una contusió articular i una lleu distensió de lligaments al genoll esquerre, i un esquinç al lligament lateral intern del turmell esquerre. Estarà entre tres i quatre setmanes de baixa. Es perdrà el pròxim partit de lliga contra l'Sporting (que ja no podia disputar per expulsió) i arribarà justet per al partit contra el Betis, primer matx després de l'aturada per seleccions del cap de setmana del 10 i 11 d'octubre.
D'altra banda, Caicedo, que va haver de ser substituït a Riazor per una contusió cranial que es va fer en un xoc amb Lopo, evoluciona bé, tot i que ahir no es va entrenar amb la resta del grup per precaució.
La llista d'ensurts no s'acaba aquí. Álvaro González va acabar amb una contusió a la cama esquerra que no és greu.
Finalment, Arbilla i Abraham, que es van perdre l'últim partit per lesió, continuen amb els respectius plans de recuperació i de treball individualitzat.