Atletisme

El club La Sansi fitxa Salima Charki

Atletisme. La marroquina, amb 32:50 i 1h12 com a millors marques en els 10.000 i mitja marató, vol córrer la marató dels Jocs de Rio

El club La Sansi ha incorporat l'atleta marroquí Salima Charki, que té com a objectiu classificar-se per disputar la marató en els Jocs de Rio. Per fer-ho, primer ha de fer la marca mínima, establerta en 2h25. Amb 32:50 i 1h12 com a millors marques personals en els 10.000 metres i en la i mitja marató, Charki és campiona estatal de cros i es planteja assaltar la mínima per ser a la cita olímpica a la marató de Barcelona, el mes de març. Charki va ser segona abans-d'ahir en el cros de Granollers a nou segons de la vencedora, Vitaline Jemaiyo (Kenya); la Sant Silvestre del Masnou, La Sansi de Viladecans i la Cursa dels Nassos de Barcelona formen el seu calendari immediat i que compaginarà amb els entrenaments que duu a terme entre Lloret de Mar i Barcelona.

El club de Josep Lluís Blanco té en nòmina atletes catalans i altres països, com ara Inna Lebedeva (Ucraïna) o Edgars Sumskis (Letònia), que correrà l'europeu de cros amb la seva selecció.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)