Peñarroya, un any més
Lliga Endesa. El tècnic de Terrassa rep la confiança del MoraBanc després d'una temporada difícil i reconeix que “aquest acord és fruit de molta anàlisi i acordem seguir plegats al projecte”
Ahir es va fer oficial la renovació del tècnic de l'Andorra Joan Peñarroya com havia avançat Basketaldia. El tècnic signa per un any, i així complirà la setena temporada al club del Principat. Peñarroya es va mostrar molt satisfet de poder continuar al capdavant del projecte andorrà, i va explicar que el seu vistiplau no ha arribat sense una reflexió mútua: “Aquest acord és fruit de molta anàlisi, i acordem que continuem amb aquest projecte plegats.” Evidentment, Peñarroya, que és molt ambiciós, té clar que el curs vinent s'ha d'apujar el llistó: “Hem consolidat el club i el país a l'ACB, i ara tenim ganes de poder-ho fer millor.” El president de Gorka Aixàs va assegurar que és una satisfacció la renovació: “Per a nosaltres, Joan Peñarroya és sinònim de créixer i ho volem seguir fent amb ell a la banqueta.”
L'única baixa anunciada per al curs vinent és la de Víctor Sada. Peñarroya i el director esportiu Francesc Solana ja treballen en la confecció de l'equip.