Girona

Alavés i Leganés, dos rivals més per Koné

Subhasta. El Racing ha taxat el jugador, que s'entrena però no juga, en 1,2 milions d'euros, i el Girona perd pistonada en la lluita

El Racing de Santander, propietari dels drets del davanter Mamadou Koné, continua amb el jugador posat a l'aparador en espera de rebre una oferta econòmica que satisfaci el club cantàbric i que, esportivament, també agradi el futbolista. A finals del curs passat, l'Oviedo tenia l'opció preferent de quedar-se el davanter pagant 1,8 milions, però el club asturià va desistir. Veient que ningú no pagarà aquesta xifra, el Racing l'ha taxat en 1,2 milions i també ha fet despertar l'interès de dos equips de primera divisió com són l'Alavés i el Leganés, que se sumen a l'interès de dos de segona A: el Girona i el Llevant (el Mallorca, fitxant Lekic, ja va desistir). Cap dels quatre clubs, però, sembla decidit a posar tants diners a sobre de la taula pel futbolista, que s'entrena amb el Racing però no juga per evitar qualsevol lesió. Tot indica que el Girona ha perdut pistonada en aquesta cursa i que les possibilitats que el davanter acabi a Montilivi siguin a través del Manchester City, en una operació similar a la de Pablo Marí o a la del curs passat amb Rubén Sobrino. De tota manera, el futbolista prioritza jugar a primera i, en el cas de no poder-ho fer, és possible que l'alternativa del Llevant faci més el pes al jugador, que el curs passat va fer 5 gols amb l'Oviedo.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció