Amb el que hi ha
Guardiola només té deu homes del primer equip per jugar contra el Sevilla
Tot i la baixa de Pinto, Valdés no viatja i Rubén Miño serà el porter titular
Més joves del filial estaran en un onze amb la incògnita de Messi
El Barça obre aquesta nit a Sevilla una nova temporada. Serà la tercera de Pep Guardiola a la banqueta blaugrana i la del canvi en la presidència, la de l'estrena de Sandro Rosell, que no viatjarà a la capital andalusa, a la llotja. S'obre amb la idea de tornar a guanyar-ho tot. Revalidar el títol de lliga i amb la final de la Champions de Wembley com a objectiu, com va prometre el tècnic en les celebracions per la passada lliga. S'obre amb la disputa d'un títol, la supercopa estatal, que els de Guardiola ja van guanyar el curs passat contra l'Athletic i pel qual tornaran a lluitar, tot i que el conjunt blaugrana no arriba en el seu millor moment com a conseqüència d'una de les pretemporades més estranyes dels últims temps.
El Barça enceta el curs a Sevilla amb la majoria dels seus titulars pràcticament de vacances i fora de forma després de la disputa del mundial, una gira per terres asiàtiques que no va fer cap bé en la preparació dels homes de Guardiola i una inacceptable jornada de seleccions que va provocar que els internacionals espanyols tornessin abans a entrenar-se amb Vicente del Bosque que amb Guardiola i que juguessin sense haver-se entrenat. Aquestes i altres coses, com el fet que el Barça hagi perdut quatre futbolistes i només n'hagi fitxat dos, han provocat que Guardiola només hagi pogut convocar deu futbolistes del primer equip per al partit d'aquesta nit, en el qual tindran protagonisme uns quants jugadors del filial amb qui el tècnic confia molt seguint la seva filosofia de mirar sempre en el planter abans que fora.
No seran a Sevilla cap dels vuit jugadors del Barça que van guanyar el mundial amb la selecció espanyola, ni tampoc els descartats Hleb, Víctor Sánchez i Cáceres, ni tampoc el porter Pinto, que es va lesionar dimecres passat.
Tot i l'absència de Pinto, el cos tècnic va decidir no convocar Valdés i que avui s'entreni en doble sessió a Barcelona amb la resta de campions del món. El porter Rubén Miño serà segur un dels joves del filial que serà titular aquesta nit. També s'entreveu com a titular Jonathan dos Santos per jugar de mig centre, ja que ha fet una bona pretemporada i va renunciar a jugar l'amistós Mèxic-Espanya. Tots dos podrien estar acompanyats en l'onze titular per Thiago Alcántara i un central. No per més jugadors, perquè el reglament de la competició diu que sempre hi ha d'haver set jugadors del primer equip al terreny de joc. Tot dependrà també de la decisió que prengui Guardiola respecte a Leo Messi i Dani Alves, que han fet poca pretemporada i possiblement no estaran en condicions de jugar els noranta minuts avui a l'estadi Ramón Sánchez Pizjuán, tot i que el brasiler ja els va disputar dimarts passat en el partit amistós que va jugar la seva selecció als Estats Units.
Pel que fa al Sevilla, que viu amb el dubte de si Luis Fabiano marxa del club o no, Antonio Álvarez ha convocat els seus millors homes, el campió del món Jesús Navas inclòs, tot i que podria reservar-ne alguns tenint en compte que dimecres jugarà la prèvia de la lliga de campions contra l'Sporting de Braga.
Adriano debutarà en partit oficial amb el Barça al camp on va triomfar les últimes temporades