Barça

Nova publicitat a la màniga

El FC Barcelona ha signat un acord de patrocini amb TP Vision per dur la marca Ambilight TV a la màniga de la samarreta del primer equip masculí. L’estrena d’aquest nou acord a l’equipació dels homes de Xavi tindrà lloc en el partit Barça – Mallorca, en la propera jornada de Lliga a l’Spotify Camp Nou. TP Vision és l’empresa responsable del disseny, fabricació i venda dels productes Philips TV, Philips Sound i AOC Audio i passa a formar part de l’ecosistema de patrocinadors del Club com a nou Main Partner for TV, Display and Sound Devices. L’acord s’ha signat aquest dijous en un acte celebrat a la Llotja de l’Estadi amb la presència del president Joan Laporta, del vicepresident de l’Àrea de de Màrqueting, Juli Guiu, i de Kostas Vouzas, CEO de TP Vision.

L’acord servirà per donar visibilitat a la gamma líder mundial de televisors i productes d’àudio Philips de TP Vision on destaca la tecnologia Ambilight TV -original d’aquesta empresa- que es caracteritza per la seva capacitat única de convertir la televisió tradicional en una experiència de visualització immersiva com cap altra.

L’entesa atorga a TP Vision drets d’associació amb els primers equips de futbol masculí i femení així com amb la resta d’equips esportius professionals del Club. Aquesta multinacional jugarà també un paper important com a proveïdor de pantalles i solucions de senyalització digital del nou Spotify Camp Nou, per convertir-lo en un dels recintes més innovadors d’Europa, també en aquest àmbit.

Durant el transcurs d’aquesta associació els jugadors i jugadores dels primers equips de futbol tindran la possibilitat de ser ambaixadors de la marca i d’experimentar de primera mà la gamma de productes d’aquesta empresa, en particular la proposta única de Philips Ambilight TV.

TP Vision Europe B.V. està registrada als Països Baixos, amb la seva oficina central a Amsterdam. TP Vision és una empresa de propietat total de TPV Technology Limited (“TPV”), un dels principals fabricants de monitors i televisors del món.

Fundada l’any 2012, TP Vision és avui un dels principals actors globals de les indústries de televisió i àudio de consum. Desenvolupa, fabrica i comercialitza productes i tecnologies d’electrònica de consum que ofereixen una experiència visual i sonora superior.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)