Barça

Oficial: Cesc Fàbregas penja les botes

Futbol italià. L’ex del Barça iniciarà ara la seva aventura a la banqueta del Como B

El català Cesc Fàbregas ha anunciat avui que deixa el futbol en actiu després de més de 20 anys com a professional. Fàbregas ha jugat a l’Arenys, el Mataró, el Barça (en dues etapes), l’Arsenal, el Chelsea, el Mònaco i el Como. Precisament en el club italià iniciarà ara la seva nova aventura com a entrenador. Cesc Fàbregas assumirà la banqueta del Como B.

Fàbregas ho ha guanyat gairebé tot a Anglaterra i al futbol espanyol i a nivell de seleccions ha aixecat una copa del món i dues eurocopes.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció