Barça

Victòria contra l’América (0-2) i suport a Jenni Hermoso

El primer partit del Barça a Mèxic s’ha resolt amb victòria. El conjunt de Jonatan Giráldez ha superat el Club América a l’estadi Azteca (0-2). Clàudia Pina, escollida millor jugadora del partit, ha marcat el 0-1 en la recta final de la primera part. Ja en el temps afegit, un golàs de la jugadora del filial Judit Pujols ha tancat el marcador. Un dels moments més aplaudits a l’estadi Azteca, amb uns 34.000 espectadors, ha estat l’entrada d’Alèxia Putellas en la segona part.

El partit també ha servit com a mostra de suport de les jugadores a Jenni Hermoso. Quan han sortit al camp, tant les futbolistes del Barça com les del Club América han mostrat una pancarta quan han sortit al camp.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció