BÀSQUET / LEB OR
Tornarà a Lleida fent d'entrenador
Berni Álvarez dirigirà el CBT al Barris Nord, pavelló on va disputar-hi quatre cursos com a jugador local
«Va ser una època molt maca, sobretot els dos primers anys. Vam ser el primer equip de la història de l'ACB que aconseguia ficar-se al play-off el mateix any que s'estrenava en la categoria. L'afició gaudia amb nosaltres i el pavelló sempre estava ple. Era una autèntica festa. Realment, aquell any vam tenir un equip molt bo»
«L'últim any que vaig jugar-hi, quan ja estàvem a LEB, va ser més fluix, la gent ja no estava tan motivada i es va perdre l'escalf de l'afició. A l'equip hi havia massa veterans, però, com a mínim, vam aconseguir salvar l'any. Igualment en guardo un bon record»
L'actual entrenador del CB Tarragona portarà el seu equip fins al pavelló Barris Nord, on dissabte, a tres quarts de nou del vespre, s'enfrontarà amb el CE CIP Lleida. La intenció dels visitants serà obtenir la tercera victòria de la temporada aprofitant que els ànims i la confiança de l'equip han millorat considerablement després de derrotar, encara que fos per la mínima, a l'UB La Palma (80-79). Per la seva banda, els de la Terra Ferma intentaran trencar la ratxa de tres partits consecutius perduts i que li donen un balanç de quatre partits guanyats i sis de perduts que els situa desens en la taula.
Un club amb passat ACB.
Berni, l'ex-Lleida.
Berni Álvarez, nascut a Reus l'agost del 1971, ostenta, encara ara, el títol de tercer jugador que ha disputat més partits amb el Lleida amb un total de 167 matxs. La marca de Berni a l'equip només la superen Jaume Comas, que actualment juga al CB Prat de LEB Plata, que va disputar un total de 313 partits i Berni Tamames que en va fer 182.
Una plantilla de luxe.