El Barça cedeix contra la intensitat del València (86-76)
El Barça, que havia encadenat dotze victòries, ha caigut pista del València en un partit pendent de la jornada 18 de l’ACB (86-76). Els valencians, que ja havien guanyat al Palau (79-87), han imposat una superioritat absoluta en el rebot (42 a 23) i han acabat trencant el partit en l’últim quart aprofitant també el desencert dels tiradors blaugrana.
L’equip de Saras ha començat marcant el ritme gràcies a tres triples de Laprovittola i a les bones accions d’Exum (11-16), però ràpidament els pivots valencians s’han fet forts en les dues anelles i Dimitrijevic (14 punts i 7 assistències) ha comandat els seus companys en el joc d’atac.
La igualtat s’ha mantingut pràcticament inalterable fins al darrer quart. Mirotic, amb dos triples, ha intentat canviar la dinàmica del duel (49-54) però l’afició local ha donat un empenta als valencians., que han acabat passant per sobre dels blaugrana en els minuts finals amb Tobey exercint de líder. Pel Barça Mirotic (14 punts) ha estat el més encertat.