FEB

“Quan va marxar Gray, vaig oferir el meu cap”

A Miguel Ángel Ortega la destitució no l'ha agafat desprevingut, tot i que la seva anàlisi dels fets i del transcurs de la temporada és molt diferent de la que ha fet el club. De fet, un cop encaixat el cop, es diria que el relleu li ha causat un alleujament perquè el tècnic de l'Hospitalet no ha conviscut gens bé amb la falta de comunicació amb el club que hi ha hagut en les últimes setmanes. “No vull polèmiques i vull marxar donant les gràcies”, va etzibar d'entrada, però tot seguit va revelar un detall que encara complica més l'anàlisi del que ha passat: “Quan Chelsea Gray se'n va anar i el club es va sentir en la necessitat de fitxar, jo els vaig demanar calma, que ens ho penséssim bé. I li vaig dir al director esportiu, Pere Puig, que si necessitava el meu cap per frenar les pressions que rebia, que me'l tallés.” És per això, diu Ortega, que no entén el “desprestigi mediàtic” a què s'ha sentit sotmès en els dos últims mesos. “No calia, i no crec que me'l mereixi. Jo ho puc entendre tot, com ho demostra el fet que oferís el meu lloc, però això d'aquests últims mesos m'ha fet mal.”

Assumint la seva part

“No tinc cap interès a marxar net, indemne, sense ferides, però assumeixo només les que em corresponen pel que he fet, no pel que no se'm pot imputar a mi”, explica Ortega, que de seguida es refereix al que ha considerat sempre el gran problema: “A mi se'm pot criticar per haver jugat d'una manera i no d'una altra. Potser sí. Però és una evidència que jugar dues competicions amb poques jugadores causa fatiga.” I també recorda experiències anteriors: “Sempre que he fet jo els equips m'ha anat bé.”

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)