Espanyol

La Rambla, en blanc-i-blau

Espanyol. Muntarà una botiga al centre de Barcelona durant els dies 16, 17 i 18 de maig.

L’Espanyol segueix treballant en millorar la seva imatge de marca tan a nivell local com global. Un dels pilars fonamentals, de l’estratègia de comunicació, passa per mantenir i millorar el seu sentiment de pertinença amb Barcelona d’on és l’entitat. Aquesta setmana el club donarà un pas més en aquesta relació intima i centenària instal·lant una pop up store (botiga efímera) des d’aquest dijous fins a dissabte a La Rambla, 68, cantonada amb el carrer Ferran, al centre de la Ciutat Comtal. El club muntarà un espai de 120 m2 en el qual es vendrà producte com la nova samarreta de joc, roba tècnica i casual, entrades per al partit davant la Real Sociedad o per al Tour RCDE, entre d’altres productes.

El dijous, de 18h a 19h, està prevista l’assistència de Roberto Rosales i Adrià Pedrosa, en representació del primer equip, que acudiran a signar autògrafs i a fer-se fotografies amb tots els aficionats que s’apropin a la pop up store.

Per divendres, l’entitat blanc-i-blava regalarà 1.000 entrades a tots els socis i abonats que visitin aquesta botiga efímera entre les 17h i les 19h equipats amb qualsevol samarreta de l’Espanyol de Barcelona, creant una autèntica marea de pericos i periques al cor de Barcelona. A més a més, tots els aficionats que no són socis podran adquirir entrades per a l’última jornada de LaLiga a l’RCDE Stadium amb un 50% de descompte. Durant aquest mateix horari del dia 17, l’estampació serà gratuïta comprant qualsevol samarreta de joc.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)