L’Espanyol agafa pes mediàtic a la Xina
Repercussió. L’impacte del club a àsia és evident on voreja el milió de seguidors a les xarxes socials del continent d’un total de 2.213.360 que té l’entitat sumant tots els seus perfils oficials
Les xarxes socials de l’Espanyol continuen en línia ascendent i el club pot presumir d’un total de 2.213.360 seguidors en les diverses comptes del club. Dues són les xarxes que aglutinen la meitat dels usuaris Facebook, amb prop de mig milió de seguidors, i Twitter on té 471.386. De fet, l es dades recollides l’últim mes de febrer situen el club blanc-i-blau com el tercer club de LaLiga que més ha crescut percentualment a Twitter. Són gairebé set mil nous seguidors els que ha sumat en aquesta xarxa social, afegint-se als 471.386 del total, comptant també els perfils dels equips femenins, el futbol formatiu, els eSports i també l’Espanyol Special.
D’altra banda, l’impacte de l’Espanyol a Instagram també és més que notable comparant les dades actuals amb les de l’inici de la present temporada. A hores d’ara, els perfils del club ja acumulen 234.874 seguidors, el que suposa un increment de més del 25% respecte el mes de juliol passat.
Però si parlem de creixement, el perfil occidental de TikTok és la xarxa amb l’expansió més radical d’aquesta temporada, amb un increment percentual del 310% des del passat més de juliol, atresorant gairebé cinquanta mil seguidors i liderant l’augment percentual el darrer més de febrer amb un 15%, és a dir, 6.249 nous seguidors.
El pes de la Xina.
Notícies
Dilluns,29 abril 2024