Futbol Champions

Clattenburg admet que el gol del Madrid en la final de 2016 era fora de joc

Champions League. L’àrbitre confessa en una entrevista al ‘Daily Mail’ que l’1-0, signat per Sergio Ramos, no havia d’haver pujat al marcador

Mark Clattenburg, l’àrbitre que va xiular la final de la Champions de 2016, que el Real Madrid va guanyar a l’Atlético de Madrid a la tanda de penals, ha admès, en una entrevista al Daily Mail, que van tenir errades clau en aquest partit. “El Real Madrid es va posar 1-0 a la primera part, però el gol va ser en fora de joc per molt poc. Ens vam adonar en el descans. Era una acció difícil i el meu assistent va fallar”, ha confessat l’àrbitre anglès.

El gol el va signar Sergio Ramos. Després, Carrasco va empatar per a l’Atlético i la final es va resoldre a la tanda de penals a favor dels blancs.

La greu errada va servir a Clattenburg per fer callar a Pepe quan li va assenyalar penal en contra, quan va fer caure Fernando Torres. “Pepe va fer falta sobre Torres. Estava furiós i em va dir en perfecte anglès: ‘Això no és penal mai, Mark’. Li vaig respondre: ‘El vostre primer gol no hauria d’haver pujat a el marcador’ i va callar. La gent pensarà que és estrany, perquè dos errors no fan un encert. Els àrbitres no pensem així, però els jugadors si. Sabia que si li deia això acceptaria la situació. No era gens divertit arbitrar a Pepe, havies d’estar vigilant-lo constantment”, assegura l’àrbitre.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.