Lliga de les Nacions

Gavi i Ferran decideixen en la victòria de la selecció espanyola (2-0)

Els dos jugadors del Barça han fabricat l’acció del 2-0

La selecció espanyola ha sumat la segona victòria consecutiva en aquesta Nations League. El combinat de Luis Enrique s’ha imposat a la República Txeca per 2-0 i se situa líder gràcies a la derrota de Portugal contra Suïssa (1-0).

Carlos Soler ha fet el primer gol del partit i Sarabia, a assistència de Ferran Torres, ha fet el 2-0 ben entrada la segona meitat. Tot plegat després d’una jugada màgica de Gavi. Pel que fa als jugadors del Barça, només Eric Garcia ha estat titular i ha completat els 90 minuts. Al segon temps han entrat Gavi i Ferran Torres (al minut 59), mentre que Busquets i Jordi Alba han jugat el darrer quart d’hora. Ansu Fati s’ha tornat a quedar sense participar. El català Dani Olmo ha disputat tot el duel.

Ha estat el darrer partit de la selecció espanyola aquesta temporada.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)