1a femenina

El Llevant Badalona no pot contra l’Atlètic de Madrid (5-0)

El Llevant Badalona no ha pogut acabar la lliga sumant. Les badalonines han visitat a l’Atlètic de Madrid que, sense compassió, els han fet tornar cap a casa amb un 5 a 0 al marcador final.

El Llevant Badalona, ja salvat en la penúltima jornada ha vistat avui l’Atlètic de Madrid per disputar l’últim partit de lliga. Cap dels dos equips ja no es jugaven res, però tots dos volien acabar bé la lliga. Les locals però han estat les primeres en avançar-se amb un gol de Pinto (1-0, 16’). I han marxat amb aquest resultat a la segona meitat.

A la represa, les locals han ampliat distàncies amb un segon gol de Pinto just després de començar el segon acte (2-0, 54’). Al tram final, les badalonines ja cansades han patit més i en menys de dos minuts les locals els han fet el tercer i el quart amb dianes de Lunay i Jensen (83’ i 84’, 4-0. I encara han tingut temps de fer més mal amb un cinquè gol de Gaby al 87’.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)